Tuesday, December 16, 2008

AKU

This is an old song by ella... it used to make me cried before.. well not cry cry but like it touches me and part of it make me stronger!

Aku
"Ku rasa Sedikit tertekan dan kecewa
Dunia...Bagai memusuhiku
Apa ku mahu
Tak siapa tahu (tahu)
Dan juga...Rasa sedikit bosan dan keliru
Mana arah tujuku
Apa ku mahu kadangkala aku
Ku pun tak tahu( korus )
Namunku lantang
Terus menentang
Siapa yang menghalang
Tak mungkin lagi ada yang berani
Mematah hatiKini ku temui
Teman sejatiKu tunggu-tunggu...
Oh !Adalah aku... rupanya aku...Tiada sesiapa ku benar percaya
Semua punya motif berbeza
Apa diminda, tak siapa bisa jangka
Yang pasti kupagari diriku sendiri
Daripada ulangiBukan membenci...
tapi hati-hati
Ini realiti"

2 comments:

Karl Hummingbird said...

hello
hw r u?

lame x dgr from u.. neway i hope u fine k... tc. askum

Yau said...

hey i see u later ok! sorry me lama tak online